среда, 15 апреля 2020 г.

Наскрізні завдання до різних тем для 2-го класу НУШ


Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові наскрізні навчальні матеріали та завдання, які можна використовувати під час вивчення будь-яких тем 2-го класу Нової української школи (НУШ).

Наскрізні завдання з курсу «Українська мова»:

Відгук на книгу: конструктивно критикуємо
Рекомендуємо друзям цікаву книжку для читання
Розвиваємо комунікативні навички в грі
Чарівні фрази: вчимося словесно надавати підтримку
Створюємо нотатку про своє життя
Cклади історію: розвиваємо фантазію
Стіна читця: розвиваємо навички читання
Створюємо оповідання: фантазуємо та пишемо
Друкуємо наосліп: вчимося набирати текст
Перевіряємо твір: розвиваємо грамотність і уважність
Комунікативні навички: вчимося спілкуватись
(Не)випадкові слова: складаємо речення
Карта подій: переказуємо текст
Інші наскрізні завдання:

Мій тиждень: учимось планувати справи
Долаємо хвилювання конструктивно
Мої цілі: учимося планувати
Ти – зірка! Вчимося планувати
Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття
Рахуємо й малюємо смайлики з різними емоціями
Розкриваємо грані своєї особистості
Ключі до гарного настрою: пишемо про себе
Робимо добрі справи
Шкала гніву
Визначаємо й підвищуємо самооцінку
Записуємо позитивні думки
Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день
Аналізуємо дії впродовж дня
Визначаємо емоції та їхні причини
Учимося керувати емоціями
Малюємо емотикони, визначаємо свій настрій
Розшифровуємо назви чинників здоров’я, пояснюємо їхнє значення
Журнал піклування: аналізуємо вчинки
Вручаємо відзнаки: собі, рідним, друзям, однокласникам
Власний посібник «Мої емоції та почуття»
Учимося розв’язувати конфлікти
Мої цілі: учимося планувати

Комментариев нет:

Отправить комментарий