среда, 15 апреля 2020 г.

Літературне читання, 15.04.2020


Вивчити вірш на вибір


Що за дивнії яєчка
наша курочка знесла!
Намальоване гніздечко,
ще й пташиночка мала,
навкруги – барвисті квіти,
жовті, сині гілочки…
Чи здогадуєтесь, діти,
що це? Певно – писанки!
Їх не курочка знесла,
їх матуся принесла,
ми гуртом розмалювали
для святкового стола:
сяють наші писанки,
як весняні квіточки
!                                                                                                Леонід Полтава
ПИСАНКА
Розмалюю писанку,
Розмалюю,
Гривастого коника
Намалюю.
Розмалюю писанку,
Розмалюю,
Соловейка-любчика
Намалюю.
Розмалюю писанку.
Розмалюю,
Різьблену сопілоньку
Намалюю.
А сопілка буде грати.
Соловейко щебетати,
А гривастий кониченько
Славно танцювати.
Д. Чередниченко
ПИСАНКА
Я писанка-красуня,
Вся в рисках і квітках.
Красу митців несу я,
Їх славлячи в віках.
Щоби моїм убранством
Втішалися малі,
Мене кладуть на свято
На пишному столі.
Без мене наше свято
Не буде тим, чим є,
Бо писанка багато
Всім радості дає.
О. Олесь
ПИСАНКА
Я з-за столу не вставала
На яєчку малювала   
Роду нашого святиню —   
Українську берегиню.
Гарна писанка у мене,
Бо вона для тебе, нене!       
А. Крат
Писанка Катерина Перелісна
Гарна писанка у мене,
мабуть, кращої й нема.
Мама тільки помагала,
малювала ж я сама.
Змалювала дрібно квіти,
вісім хрестиків малих
і дрібнесенько ялинку,
й поясочок поміж них
Хоч не зразу змалювала
(зіпсувала п’ять яєць),
та як шосте закінчила,
тато мовив: „Молодець!”
Я ту писанку для себе,
для зразочка залишу,
а для мами і для тата
дві ще кращих напишу.

КРАШАНКИ І ПИСАНКИ
Крашанки, крашанки
Пофарбую залюбки.
Ось зелена, ось червона,
А ось жовта, он бузкова.
Писанки, писанки –
Кольорові, мов ляльки.
З журавлями і з півнями,
Із хрестами, з ластівками.
М. Маслова




Комментариев нет:

Отправить комментарий