Українська мова
1.Прочитай діалоги. Установи (усно) правильний порядок речень у ньому.
а) _ - Так, ще в обід.
_ - Що вони їли?
_ - Молоко.
_ - Ти нагодував котів?
б) _ - Давай з' їмо їх разом.
_ - Що це у тебе?
_. - Смачні пампушки.
_. - Пригощайся.
2.Придумайте продовження вірша. Допишіть його.
- Киця Мура, де ти була?
Я гукав, а ти не чула.
....................................
....................................
3.Прочитайте виразно вірш - загадку. Запишіть відгадку і намалюйте її.
Хто в хатці живе?
Побачила вчора й злякалася трішки :
на спині хатина, під стріхою
ріжки.
Ті ріжки ворушаться, наче антена,
і вказують шлях із хатини до мене!
- Хто ж мешкає в ній - риба, птиця чи звір ?!
Ой, краще швиденько заскочу у двір,
сховаюсь отут, за кущами малини,
дивитися буду на дивну хатину:
та й в хаті злякались - сховалися ріжки...
Я довго сиділа в малині зеленій,
дивилась на хатку, а хатка - на мене.
4.За змістом вірша склади три запитання. Запиши їх.
Читання Опрацювання вірша Сергія Пантюка «Цар Перевертас»,"Веселий крутисловик". Сергій Пантюк
ПАН ПЕРЕВЕРТАС
Коли удома все гаразд,
Приходить пан Перевертас —
І тільки поруч він з'являється,
Одразу все перевертається:
Жене до нірки кішку мишка,
Мене читає зранку книжка,
Блукає братик по оселі,
Збирає іграшки на стелі.
Змія летить, а птах повзе,
Горішок білочку гризе,
Руками я карбую крок
— Батькам пора у дитсадок!
А якось літньої доби
Пішли збирати ми гриби,
Та вибіг пан Перевертас
І вже гриби збирають нас!
Такий він, пан Перевертас!
Якби щодня бував у нас,
То став би рідним і близьким,
Шкода, батьки не дружать з ним...
*Карбувати крок— чітко, ритмічно йти, крокувати.
2)Гра «Рибки». Мовчазне читання вірша .
3)Виразне читання вірша.
•Знайдіть у вірші риму.
Вправа «Крісло автора»
•Закінчіть думку: «Батьки не дружать з паном Перевертасом тому...».
•Намалюте ілюстрацію до вірша
Комментариев нет:
Отправить комментарий